Toimitusehdot

Pureauto.fi on 100% suomalainen ja turvallinen verkkokauppa. Pureauto.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille että yhteisöille Suomeen. Alle 18-vuotiaille myymme vain huoltajan kirjallisella luvalla.

Kaikki hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron. Mikäli Pureauto.fi sivuilla esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Pureauto.fi ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas voi päättää, haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin.

Pureauto.fi ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajien, maahantuojien tai muiden kolmansien osapuolien toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos on odotettavissa, että joku tilaus pitkittyy huomattavasti puuttuvan tuotteen takia, niin voimme jakaa toimituksin osiin ja lähettää ensin varastossa valmiina odottavat tuotteet ja myöhemmin lopputoimituksen, johon sisältyvät puuttuneet tuotteet.

Tilaaminen

Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään vain tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tarkasta täyttämäsi tiedot huolellisesti. Erityisesti puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen täytyy olla oikeat, jotta saat Postilta saapumisilmoituksen.

Alennukset: Jos olet saanut alennuskoodin tai useita koodeja, voit käyttää yhden koodin per tilaus. Alennuskoodeja ei pääsääntöisesti voi käyttää tarjoustuotteisiin. Joitakin alennuskoodeja ei voi käyttää kaupan muiden alennusten ollessa voimassa.

 

Maksutavat

Kaikki maksuliikene hoidetaan suomalaisen Checkout Finland -maksupalvelun kautta.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Säästöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • Danskebank
  • Aktia
  • POP pankki
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Collector
  • Visa (Nets)
  • MasterCard
  • Mobilepay
  • Pivo
  • Siirto

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme kaikki normaalit paketit Ogoship Oy:n toimitustavoilla. Normaalien postipakettien toimituskulut ovat alkaen 7,90 €.  Mikäli tilauksesi ylittää 85 €, emme peri toimituskuluja. Lahjakortti toimitetaan sähköpostilla.

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, yleensä viimeistään tilausta seuraavana päivänä. Normaali toimitusaikamme on 2-4 arkipäivää, ellei toisin mainita. Jos toimitusaika poikkeaa huomattavasti normaalista, niin otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse tai tekstiviestillä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tilauksen peruminen

Sinulla on oikeus perua tilauksesi 90 päivän kuluessa tilausvahvistuksen saamisesta. Tilauksen peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen tuki@pureauto.fi Kerro sähköpostissa nimesi ja tilausnumerosi sekä se, että haluat peruuttaa tilauksen. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseksi. Jos asiakas jättää tilauksen noutamatta tekemättä peruutusilmoitusta, vähennämme palautettavasta summasta lähetyskulut ja 8 € käsittelykuluja.

Jos peruutat tilauksen, suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun.

Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Emme palauta toimituskuluja.

Vaihto- ja palautusehdot

Palauttaessasi tuotetta ota ensin yhteys asiakaspalveluun sähköpostitse, tuki@pureauto.fi Kerro sähköpostissa tuote, nimesi ja tilausnumerosi.

Teemme kaikki palautusten hyvitykset Checkout Finlandin kautta. Palautusilmoitus tulee toimittaa 90 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautettava tavara tulee lähettää kauppaan 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen antamisesta. Ilman palautusilmoitusta tehdyistä palautuksista veloitamme 8 € käsittelykuluja.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.  Jos myyntipakkaus on avattu tuotteen kokeilemista varten ja tuotetta on käytetty niin, että sen jälleenmyyntiarvo on laskenut tai sitä ei voi myydä enää uutena tuotteena, on verkkokaupalla oikeus tuotteen ns. arvon alentumiseen. Arvon alentuminen lasketaan tapauskohtaisesti. Pelkkä tuotteen tarkastelu tai kokeileminen ei aiheuta arvon alentumista. Jos kotonasi on eläimiä, niin huolehdithan, etteivät tuotteet joudu kosketuksiin eläinten tai eläinten karvojen kanssa. Allergiariskin takia emme voi vastaanottaa palautuksia, jotka ovat eläinten karvoissa ja pölyssä, koska tällaisia tuotteita ei voi myydä enää uudestaan uutena tuotteena. Asiakkaalla on huolenpitovelvoite tuotteesta sen palauttamiseen saakka.

Palauttaessasi tuotteita, pakkaa ne huolellisesti alkuperäispakkauksiin. Älä teippaa suoraan tuotepakkauksiin (esim. kenkälaatikot) vaan kääri ympärille ensin esim. muovia tai pakkauspaperia. Jos alkuperäinen myyntipakkaus on vahingoittunut, pidätämme oikeuden tuotteen arvonalentumiseen. Liitä palautuksen mukaan joko palautusilmoitus tai lähetyslista. Tämä helpottaa ja nopeuttaa palautusten käsittelyä, kun tiedämme keneltä tuote on palautunut. Myös sinun rahasi palautuvat tällöin nopeammin.

Huom! Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen perumiseksi/palauttamiseksi. Katso kohta Tilauksen peruminen.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, se ei muuten vastaa tilaustasi tai tuotteessa on virhe, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 90 päivän kuluessa tuotteen saamisesta  asiakaspalveluun tuki@pureauto.fi. Vaihdamme vioittuneen tuotteen uuteen tai palautamme rahat. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio paketin vastaanottopaikkaan.